Member details

NL Backpackers downunder OZ & NZ

Sort by: -Old first- | New first

18 Jun 2006, 13:55
Ik was dus net een berichtje voor iemand aan het typen over een baantje in OZ. Ik denk, laten we message starten voor baantjes.

Heb jij het ideale baantje gevonden en je goed vermaakt of goed verdiend. Post dan hier je verhaal.

Wat deed je, hoe veel uur, hoe kwam je aan het werk, telefoon nummers etc.

:washing: :driving: :juggling: :typing: :piano: :sailing: :scooter: :surfer:
18 Jun 2006, 14:00
Waves surfschool.
http://www.wavessurfschool.com.au/
1800 851 101

Je werkt op het kamp als 'helper' tegen kost en inwoning. ontbijt, lunch en dinner klaarmaken en schoonmaken van kamp. verder lig je de rest van de dag met de groep in het water om te surfen. je krijgt gratis les en je kan zo lang blijven als je wilt.
's avond elke avond een party met drinking games en buitenzwembad...

surf kamp is van half sept - eind mei
13 Jul 2006, 10:50
he bruce, het lijkt me echt super kik @ dat surfkamp te gaan werken rond november/december..>> maar wanneer is het beste om contact met hun op te nemen.. en hoe>> bellen? hebben hun meestal wel n plaatsje? Dit is trouwens wel een heel relaxed baantje..>> heb je wel meer relaxte baantjes gehad..??
15 Jul 2006, 06:29
oh... een weekje / twee weekjes van te voren bellen en vragen of ze mensen nodig hebben.
ze pikken je op in sydney of byron bay

geen baantjes zo relax als deze gehad
maar mijn broer werkt nu voor ze in de sneeuw (oz snow adventures, zelfde bedrijf) alex-86-.hyves.net
moet je maar ff vragen hoe het daar is
15 Jul 2006, 06:37
Fruitplukken? :banana:
Alleen doen als je je visum wil verlengen. :bignews: Echt geld verdienen gaat bijna niet. Meestal werk je vanuit een hostel.
Als je een hostel kiest, vraag dan eerst of ze je de kamers kunnen laten zien en de common rooms (tv kamer enzo :bathing: :washing: :watchingtv: :playing: :ironing: :typing: :wc: ). Sommige hostels zijn echt smerig, of de tv kamer sluit om 10 uur ofzo... dat wil je dus niet.

2 goeie hostels
Mildura: Oasis
Bundaberg: Cellblock
Beide in oktober 2005 geopend. Alles is nieuw en netjes en genoeg werk

Slechte hostels
Mildura: North Haven (manager werkt nu in Oasis en heeft alle contact info mee genomen, dus bijna geen werk hier)
Bundaberg: City central, Federal :spider: (smerige varkens stallen :mouse: en stapel bedden met 3 bedden :mad: )
19 Jun 2007, 19:03
En zoals baantje in de horeca is dat goed te vinden en wat kun je dan verwachten??

Surfen, dat is wel stoer alleen jammer dat ik niet zo goed de zee in durf :-|

Dat in een sneeuwgeboed werken lijkt me ook wel te gek, wat zou je dan kunnen doen??

Liefs debbie :elephant:
9 Jul 2007, 14:15
Hi
Zoek je nog werk in de buurt van Melbourne. Wij hebben een bloemenkwekerij en hebben bijna altijd wel werk voor backpackers. :bignews:
19 Jul, 20:37
Hey,

ik ben zelf al in australie geweest, en heb geen fruit geplukt, dus een tweede whv zit er helaas niet in, maar als ik het goed begrijp, is er geen visum voor nodig voor het surfen, gewoon wooffen toch??

Groetjes Christa

Subject Started by  Replies   Last 
Ernesto Broersma
7 19 Jul, 20:37
Nienke
1 2 Jul, 12:09
Samac Eurojobs
0 14 Jan, 13:59
Ernesto Broersma
0 5 Jan, 00:19
Jessica
4 5 Nov, 21:15